]]>

Arrangement

Bliv en inkluderende mødeleder

Du skaber bedre resultater på dine møder, når alle deltagere føler sig set, hørt og respekteret. Lær, hvordan du gør.

Dato og sted

06. juni 2024
Online

Varighed

08:00-08:50

Pris

0 kr.
For alle

Hvad handler arrangementet om?

Vi bruger meget at vores arbejdstid på møder – for meget vil nogle måske mene. Mødetræthed kan skyldes, at deltagere ikke kender formålet med mødet. Eller ved, hvad de skal bidrage med. Og måske opstår trætheden, fordi det tit er 20% af deltagerne, der taler 80% af tiden på mødet? Som mødeleder skal du derfor arbejde med at inkludere og involvere alle deltagere på dine møder.

På webinaret får du viden og inspiration. Fx til at være rollemodel for en god mødekultur med færre afbrydelser, mere anerkendende dialog og bedre balance mellem de ekstroverte og introverte mødedeltagere. Og så får du konkrete metoder, som skaber variation og god energi i dine møder.

Du får viden om, hvordan du:

  • sikrer dig, at dine mødeemner eksekveres med gode mødemetoder
  • sikrer, at alle får mulighed for at komme til orde
  • planlægger og faciliterer inkluderende møder, uanset mødetype
  • skaber spilleregler til inkluderende møder med et konkret bud på og eksempler på, hvad din mødeledelse betyder for kulturen.

Hvem underviser?

Lone Rank

Lone Rank
Chefkonsulent, Djøf

Har +20 års erfaring i at rådgive medlemmer i at gå til jobsamtale. Har bred erfaring fra mange sektorer og har karriererådgivet mere end 1000 medlemmer.

Pia Ravn

Pia Ravn
Chefkonsulent, Djøf

Pia arbejder med en bred vifte af opgaver inden for karriereområdet; hun rådgiver medlemmer, kører workshops og udvikler nye services. Særligt fokus er på fremtidens arbejdsmarked og hvad det bringer af udfordringer og muligheder både for det enkelte individ og virksomhederne. 

Pris og praktisk info

  • Pris
  • Ikke-medlemmer
    0 kr.
  • Medlemmer
    0 kr.
  • Sted
  • Online
  • Arrangementets referencenr.
  • 39403
  • Frist
  • Tilmeldingsfrist
    6. juni 2024 kl. 08:50
  • Yderligere info, kontakt
  • Ann-Christina Møller

    Ann-Christina Møller
    Afdelingskoordinator
    karriere@djoef.dk
    33 95 99 28

  • Behandling af personoplysninger
  • Når du deltager i et arrangement hos Djøf, behandler vi nogle personoplysninger om dig. Du kan læse mere om Djøfs behandling af personoplysninger i vores privatlivspolitik. Læs også Djøfs privatlivspolitik for webinarer via Zoom.

    Din sikkerhed ved brug af Zoom
    Når du deltager i et online-arrangement, online-netværk eller online-kursus arrangeret af Djøf, vil det foregå via videotjenesten Zoom. Djøf har en virksomhedslicens og anvender Zoom Pro account. Læs mere om, hvordan Djøf anvender Zoom.

Se alle