]]>

Kursus

Hybridmøder - facilitering og samarbejde

Få redskaberne til at holde hybride møder og workshops, hvor samarbejde, involvering og effekt er i fokus.

Hvem henvender kurset sig til?

Du vil gerne holde gode og engagerende hybridmøder enten som mødeleder, projektleder eller facilitator. 

Du savner konkrete værktøjer til, hvordan du forbereder, designer og faciliterer effektive hybride møder, der både involverer deltagerne, som er fysisk til stede i lokalet, og dem, der er til stede virtuelt.

På kurset får du:

  • værktøjer til at forberede og designe hybridmøder
  • indsigt i, hvordan du faciliterer og skaber en tydelig kommunikation både virtuelt og fysisk
  • forståelse for det gode tekniske setup ved online- og hybridmøder
  • indblik i virtuelle platforme, som kan understøtte din facilitering
  • introduktion til tekniske funktioner i Teams eller Zoom som fx breakout rooms
  • rolle- og ansvarsfordeling på hybridmøder 
  • forståelse for, hvordan du bruger dit kropssprog til at skabe energi og holde fokus
  • praktisk erfaring med det hybride format i et trygt læringsmiljø
  • feedback og sparring på din hybride facilitering. 

Kurset har ikke flere afholdelser på nuværende tidspunkt

Kursets indhold

Kurset giver dig redskaberne til at facilitere hybride møder og workshops gennem praksisnær undervisning og sparring. Du får konkrete værktøjer til at forberede de gode hybride møder og indblik i, hvordan du arbejder med dit kropssprog, hvilke barrierer du kan møde, og hvordan du skal håndtere dem. Al træning i det hybride format foregår i et trygt læringsmiljø. 

Efter kurset føler du dig klar til at afvikle hybridmøder, så snart du kommer tilbage på din arbejdsplads. Du har fået inspiration til og erfaring med, hvordan du holder hybride møder, hvor samarbejde, involvering og effekt er kerneelementer.

 

Se alle