]]>

Arrangement

Styrk din trivsel og resultater som leder

Lær hvad du som leder kan gøre for at styrke din trivsel og resultater.

Dato og sted

24. september 2024
Online

Varighed

08:15-09:30

Pris

0 kr.
Medlemmer

Hvad handler arrangementet om?

Lederes trivsel er vigtig, da ledere der trives, er bedre ledere. Desværre er lederes trivsel ofte et overset område.

Deltag på webinaret og mød ledere, der sætter trivsel på dagsordenen. Hør hvad du selv kan gøre for at styrke din trivsel, og få adgang til fokuseret træning i værktøjer om lederes trivsel.

Du får den nyeste viden, samt praktiske og gratis værktøjer til at styrke din trivsel. Værktøjerne er udviklet sammen med ledere over hele landet, og de henvender sig til dig, der er leder, din ledelsesgruppe og din virksomhed. 

På webinaret møder du ledelsesforsker, rådgiver og underviser, Jan Heiberg, der på baggrund af international og nordisk forskning, giver dig den nyeste Maggi-terning af viden om at styrke trivsel blandt ledere.

Program

  • 8.15

    Velkommen
  • 8.20

    Oplæg: Ledere i trivsel er bedre ledere: Hvorfor er lederes trivsel vigtigt? 
  • 8.45

    Få erfaringer fra ledere, der har arbejdet med lederes trivsel
  • 9.00

    Præsentation af praktiske værktøjer til at arbejde med lederes trivsel
  • 9.20

    Dialog og spørgsmål
  • 9.30

    Tak for i dag
  • Oplægsholder

    Jan Heiberg Johansen

    Jan Heiberg Johansen
    Stifter og ledelsesrådgiver, Heiberg

    Jan har taget initiativ til og driver indsatsen "Styrk lederes trivsel og resultater", der udbreder viden og digitale værktøjer til at arbejde med lederes trivsel. Initiativet er et partnerskab mellem en lang række fag-, branche-, og erhvervsorganisationer, som i fællesskab vil styrke lederes trivsel og resultater under overskriften "Ledere i trivsel er bedre ledere". 

    Pris og praktisk info

    • Pris
    • Medlemmer
      0 kr.
    • Sted
    • Online
    • Arrangementets referencenr.
    • 39688
    • Frist
    • Tilmeldingsfrist
      24. september 2024 kl. 08:15
    • Yderligere info, kontakt
    • Ann-Christina Møller

      Ann-Christina Møller
      Afdelingskoordinator
      karriere@djoef.dk
      33 95 99 28

    • Moderator
    • Pia Ravn

      Pia Ravn
      Chefkonsulent, Djøf

    • Behandling af personoplysninger
    • Når du deltager i et arrangement hos Djøf, behandler vi nogle personoplysninger om dig. Du kan læse mere om Djøfs behandling af personoplysninger i vores privatlivspolitik. Læs også Djøfs privatlivspolitik for webinarer via Zoom.

      Din sikkerhed ved brug af Zoom
      Når du deltager i et online-arrangement, online-netværk eller online-kursus arrangeret af Djøf, vil det foregå via videotjenesten Zoom. Djøf har en virksomhedslicens og anvender Zoom Pro account. Læs mere om, hvordan Djøf anvender Zoom.

    Se alle