Hvad handler netværket om?
I netværksgruppen deler vi viden og erfaringer og drøfter aktuelle udfordringer i arbejdet med marketing. Vi sætter fokus på dét, der optager dig som marketingkonsulent. Emnerne kan både være af faglig karakter eller handle om din rolle som marketingkonsulent i forhold kolleger, ledelse, samarbejdspartnere og kunder.
På første møde aftaler vi, hvilke temaer der skal være omdrejningspunktet for netværket. Temaerne kan fx være:
- Rollen som rådgiver eller konsulent imellem mange interesser
- Analytisk og datadrevet marketing
- Social selling og storytelling
- Samspillet med kunder, opdragsgivere, leverandører og brugere
- Arbejdet med effektmålinger af marketingindsatsen og ROI
- GDPR og den etiske dimension af marketing.
Arbejdsformen er en professionelt faciliteret proces, der giver rum til at diskutere, reflektere og lære af fælles erfaringer og dilemmaer. Vi mødes for at blive klogere, for at udfordre hinanden – og dele ud af vores viden og best practice. Her er plads til at prøve idéer og tanker af, og det hele foregår i et fortroligt rum.