11. november 2024, kl. 9.00-16.00
Sted: Nørre Voldgade 106, 5. 1358 København K
På dag 2 arbejder du med alt det, der sker i kommunikationen, og med din rolle i kommunikationen. Du får indblik i, hvordan kommunikation anvendes i og påvirker organisationen og bidrager til meningsskabelsen i organisationen. Du bliver trænet i kommunikative færdigheder, refleksion og analyse med afsæt i dagens teorier og tilgange, og du inddrager cases og de observationer og refleksioner, du har gjort dig inden dagen.
Du får indblik i:
- hvordan du (lederen) kan arbejde med den løbende kommunikation i organisationen
- hvor du kommunikerer fra, og hvad du ønsker at opnå
- hvordan du bruger narrativ organisationsforståelse og organisationens fortællinger
- hvad du skal forstå ved betydningsdannelse, koordination og forgreningspunkter.
Inden dag 3 fortsætter du med at observere og reflektere over din kommunikation, og du noterer dine observationer og refleksioner som feltnoter. Overvej desuden, hvilke teorier og metoder du kan bruge til at undersøge dit undersøgelsesspørgsmål, og afprøv, hvis muligt, kommunikation, som afspejler din problemformulering.